Wednesday, September 14, 2011

FML

early in the morning, my mood ruined!

later,
sunway piramid?
i can shopping?
penang tomorrow?

I GOT NO MOOD AT ALL!!!!

你有得决定麽?你没有选择!
这是我人生中听到最心痛的话。
我也是人,我的心是肉做的。

在这个世界上,根本不能你想怎样就怎样!
人生是现实的,你有钱就有机会说话。
依靠别人,你的一生就会给别人看扁,那你活着就没意义。

I'm totally insane right now.

0 comments:

Post a Comment

Wednesday, September 14, 2011

FML

early in the morning, my mood ruined!

later,
sunway piramid?
i can shopping?
penang tomorrow?

I GOT NO MOOD AT ALL!!!!

你有得决定麽?你没有选择!
这是我人生中听到最心痛的话。
我也是人,我的心是肉做的。

在这个世界上,根本不能你想怎样就怎样!
人生是现实的,你有钱就有机会说话。
依靠别人,你的一生就会给别人看扁,那你活着就没意义。

I'm totally insane right now.

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space